Ville bara skänka en tanke

Tänkte bara säga att såhär på sensommaren verkar det hända alldeles för mkt, jag blir ledsen i hela kroppen, man känner sig svagar, tänk om det hände nån nära till mig, Allt kommer så plötsligt, antingen är man beredd på det eller så kommer det som en chock eller så är det bara ren jävla otur och jag tycker inte folk ska få ha det så jobbigt, När jag läser såna hemska saker så ryser jag i hela kroppen, det kunde varit min kompis, det kunde vara min mamma, det kunde vara R. Det ska inte få hända folk. Jag vill bara berätta hur starka folk är, men klarar inte att öppna min käft, så just nu går det massa tankar till Camilla och Markus som är ett par jätte starka människor som jag beundrar mest av allt i världen. Jag hoppas dom förstår det.









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.