bad mood

För mkt i mitt huvud just nu, skolan, jävla mensvärk, att jag var sämst på att klippa robins hår så nu ser han ut som jag vet inte vad, Borde klippa bort hela huvudet. Less på allt. dålig dag, fast jag vann på robins julkalender imorse, men det hjälper inte, sjuk så kan inte träna ikväll fast jag var så taggad och glad att jag skulle få komma tillbaka på innebandyn, sen smög den sig på och slog mig i bakskallen, så jag ska ner till affären och köpa nå goda mackor och keso sen ska jag dricka te och äta goda mackor och plugga! Som pricken över i:et på den här skitdagen.





Tack för att du finns! Jag älskar dig mitt hjärta <3

2010-12-06 - 23:21:11








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.