Borde ha intresse för mig själv

Jag har tråkigt! och jag vet inte vad jag ska göra. Messa Heidi iaf. Min Karl är tråkigast i världen så pallar inte att sitta hemma med han. Nu ska jag hoppa in i duschen för ni vill inte veta när jag duschade sist iaf! hahaha snusk jag, så ska skrubba ordentligt.
För övrigt gick det bra hos tandis, blev ingen lagning, för det var antagligen någon tandrot som kommit upp så fick leva med det och knarka flour. Sedan skolan och ja vad säger man vad skulle jag göra utan mina brudar.

Sandra: Du kommer imorn? du måste så du kan förgylla min dag.

Underbara människa. glad jag blev..










STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.