come back

Godmorgon på er. Idag var jag uppe tidigt, kollade på julkalenderna som verkar vara lite som mysteriet på greveholm, fast inget slår det. Haha men verkar som dom vill efterlikna det. Iaf sen somna jag om. och vaknade av att R kom hem och sysslade med nått sen försvann han igen. Hahha. Så nu har jag varit över till mamma och hämta lite bankpapper till mitt nya kort. sen ska jag ner till affären och få hjälp med det. jag fattar inte vad jag ska skriva eller vart. Intressant, sen ska jag faktist till tierp och möta heidi sen hem till henne och jag ska plugga satab, på måndag blir det muntligtprov och göra lite saker så jag kommer ikappt och möte.









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.