depression

Jag är inne i denna härliga depression igen!
Allt känns meningslöst, ensamt, tråkigt, jobbigt. Det ända jag vill göra är att äta och sova.
Jag vet inte vad jag ska göra hur jag ska ta mig till eller någonting. Jag bara hatar vintern och denna känlsa av den årliga depressionen som brukar vara fram och tillbaka i några månader denna årstid. Jag vill bara gräva ner mig och livet känns bara värdelöst. Nu kanske det är stor risk att man ska ta tag i sin uppsats som jag ska skriva just om depression. Idag känner jag att den är som värst, Näe man är sjuk och vill egentligen träna som jag inte kommer kunna göra, när man inte orkar laga mat så jag blir bara trött och grinig när man blir lämnad ensam i det här tillståndet vill man bara äta och lägga sig i sängen. Fast det finns så mkt som man behöver göra.


 










STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.