Provsmakare sökes

Sitter just nu på projektlektionen, och ja det är inte så intressant, men Erik och jag måste laga en jäkla massa mat på jullovet! Så är det nån som vill vara provsmakare? annars kommer vi bli feta så vi delar av oss av all mat.
Så vi behöver minst två provsmakare? nån som känner sig utmanad?

Nej nu ska jag försöka jobba lite, jag ska hitta lite mer desserter.



Shu, anmäl dig till dagens blogg om du vill :P

2010-12-16 - 14:32:24

Jag ställer upp :D Mer än gärna! Va ska jag få äta för gott? :) <3

2010-12-16 - 14:50:42

Hallå dum fråga, jag ställer upp :D

2010-12-17 - 11:11:05








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.