sandra säger att hon är bäst?

Sitter i skolan, ska snart ha religion, har väldigt tråkig skoldag framför mig. uscha, jag vill bara hem och mysa med min söta vovve. Men nej nej. Sen efter skolan blir det iaf att ta tåget till stan för att käka en kinabuffé och kollar på en 3D bio, med två söta tjejer. Så det blir ju great iaf. Igår var det ett väldigt givande Mary Kay kurs med mamma kan jag säga. Marie var jätte duktig och jag köpte med mig lite för mkt saker kanske, men jag blev som en bebis rumpa och jag älskar det redan, annars brukar jag aldrig använda saker till ansiktet. Men nu ska jag ge det ett försök, det blev en 3 in 1 cleanser, hundkräm, eye cream, eye makeup remover, foundation och en för jätte torr hud och läkning. Kommer en bild när jag kommer hem ikväll.
Antar att det inte kommer så mkt mer inlägg från mig idag med tanke på att jag inte har pengar på mobilen så kan inte mobil blogga heller. Nej nu ska jag nog kila till lektionen.









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.