Thomson hörisar

Oj vilken hektisk dag, började med att jag åkte in till stan och träffade upp bröderna, vi kollade massa affärer och handla klart alla julklappar, sedan fortsatte det med julmaten, så imorn är det jag som står framför spisen hela förmiddagen medans mamma jobbar stackarn. Sedan blir det julklapps öppning. Jag älskar julafton, för jag känner mig som liten igen. Alla säger att dom hatar julafton, men inte jag. varför vara som alla andra.
Sen blev det iaf hem, städa, diska, fixa och sedan ta en öl och god mat med frugan, sen kom det folk och vi spelade bingolotto och drack öl jag vann ingenting. Nu sitter dom gamla klasskompisarna runt bordet och pratar som tokar, inte tyst en sekund. dom är så söta så. Jag öppnade en julklapp lite i förväg med, från Nova. Hahha eftersom hon hade tuggat sönder mina hörlurar fick jag ett par nya " rosa "
Tack Nova!.. Nej nu ska jag snart ta och hoppa i säng för att gå upp imorn och kila med tre påsar julklappar till mamma.

 









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.