hjälp?

Ja vad säger man? Vad ska man göra för att vara en bra tjej? jag fattar inte det här med kärlek, folk som har varit ihop så länge pratar man varje dag? vad pratar man om vad gör man? ses man bara på kvällar? Jag skulle behöva prata med Louise just nu hon och hennes grabb har ju förfan stått ut med varandra i fem år! Jag älskar min pupp men jag fattar inte varför vi är sura för mesta tiden med varandra ska inte kärlek vara underbart och roligt? Jaja jag behöver hjälp iaf. Sen behöver jag göra något riktigt roligt ikväll eftersom pupp inte vill vara med mig för vi var griniga. :P

/ Josefine









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.