långt inlägg

Det var en underbar dag med min älskling vi var på IKEA där kila vi mest igenom sen till elgiganten och lämna min kamera, vilket folk det finns alltså! Sen blev det skitgod kebab tallrik på mariannes mums. sen vart det gränby där jag hitta en tröja och knästrumpor! Sen vart det bio med massa popcorn som vi lämna kvar typ mer än hälften, och jag blev lite besviken på filmen snabba cash och så alla fjortisar som ska sitta och förstöra!
Men det var super mysigt, dejten gick bra för jag fick tillochmed me mig han hem och sov kvar ;) de ni!
Idag blir det Stan med Lisa och Alexandra, kolla lite jag ska ha leggins! sen fika sen hem packa och dra till Jennifer och fixa och förfesta sen blir det kalas! kul kul! så kommer inte skriva mera idag tror jag! Och bilder kommer inte komma då min kamera är på lagning!

Ha en bra fredag allesammans för det ska jag ha!

/ Josefine









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.