Mammor

Vad är det med mammor och mobiler? ska det vara så svårt att ta med sig den när man går/åker någonstans, meningen att jag och nova skulle åka till älskling för typ tio min sen , men det går inte för nova är borta och har varit det i två timmar och mamma svarar inte och hon säger att det inte finns nån bensin i bilen, det skiter jag i hon ska skjutsa mig sen! .

/ Josefine

Hej tjejen :)

Allt bra förutom uppätna pengar & mammor,

som segar i telefonen? :P haha.



Du tänkte passa på att fråga dig,

lägenheten som ni bodde i,

typ där vid gamla möbel affären,

4:an ? Var den fräsch & så ?

Kommer inte riktigt ihåg,

var bara in till er en gång då!

Nämligen så att vi blivit erbjudna den ;)



Puss på dig :)

2010-02-08 - 13:17:34

på sidan av youtube-klippet så står det bläddra in och så står det massa koder kopiera den koden.



och så går du in på bloggen och skriver ett nytt inlägg. Sen där uppe där du ändrar typ tjocklek på texten och sånt där finns de en knapp där det står HTLM där kopierar du in "bläddra in koden" och trycker på uppdatera då kommer det en orange ruta typ i blogginlägget och när du är klar så är det bara att publicera inlägget som vanligt. säg till om det inte funkar så ska jag försöka svara på ett annat sätt : )

2010-02-08 - 19:42:13








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.