moget

Pinsam tjej, kollade nyss på flirting with forty! så bra film och han va så den bästa killen. Tänk om dom kunde vara sådär och inte bara spela så i film, dom skulle få mkt mer tjejer säger jag. Killar skärp till er, men iaf när det blev lite sorgligt så blir jag alltid så överdriven så börja gråta och ringde till älskling bara för att få prata med han så jag väckte han tilloch med stackarn, och jag grät som en gris och han fråga om jag var förkyld och jag svara ja det är fan 10 minus ute! :P hahha. Nej nu ska jag hoppa i säng lång dag imorn!


/ Josefine

han är så grymt snygg så det inte är sant!

2010-02-19 - 11:39:42

Han är sjuuukt snygg! Jag vet, killar är kans man lever bara in i deras filmroller..

2010-02-20 - 16:47:59








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.