lördag

Nej nu är man hemma kom hem runt halv tio, har varit ute med nova, ätit lite, nu sitter jag bara här och har ganska tråkigt! Ska bara vänta tills ikväll och det är inte roligt! :/ men men, hoppas det blir roligt sen iaf.
Nu ska jag väl kanske ta mig en dusch och fräsha till mig, locka håret tror jag bestämma kläder, måla naglarna så jag har ju lite att göra iaf.
Ses ikväll! (:
Tänkte lägga upp filmen från igår med, men är det någon som kan förklara hur man gör?

/
Josefine

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-03-31 - 20:50:00








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.