YOUTUbe

Sitter här, Fattar ingenting av youtube och lägga in filmklipp, Blir hemma idag med! Kl halv fem ska nova få sin andra spruta. Nu ska jag ut med henne sen lägga mig igen!
Skriver mera sen när jag fattar någonting, bläddra in på engelska på youtube vad fan heter det? :P

/ Josefine

Hehe okej :)

Jodå här är det oxå bra :)

Kommit på hur man gör med youtube?

Det är super enkelt,kan försöka,

förklara för dig om du inte kommit på ;)



Okej men vad bra att du gillade den iaf :)

Har fått höra att dom renoverat köket,

där nu med så det är juh posetivt :) hihi!

Vi ska iaf dit å kika nästa vecka :)

Så jag håller tummar & tår ;)



Kram

2010-02-09 - 10:33:15








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.