bloggare

Jag har läst paradise bloggar i konstant lite mer än en timme nu. Det går inte att sluta, tex Erikas, Jackie, Cimon, Catja, det är sjukt man bara läser och läser. Tänk om det var så intressant att plugga, Jag har kommit fram till att jag måste lägga ut mer bilder på bloggen med. men nu är det faktis rätt många som läser min blogg, men det har ju inte överskridit hundratalet än, och det kommer det inte att göra heller! :P haha Men hoppas Sandra och min blogg blir klar snart. Säg till om du vill göra en blogg design till oss! vi behöver hjälp. Sen kommer det blir skyhög statestik som gäller. den kommer bli känd. Jag skulle gärna leva på att blogga. det är kul ibland, men då skulle jag behöva skaffa mig ett lite intressantare liv! :D

/Josefine









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.