duktig tjej

Josefine sprang igår! tog nahrovit, tog det imorse och en promenad med hunden, idrott, massage och så lite mat, nu känner jag mig som en ny människa. Blir till att duscha sen traska över till barna och uggla med dom ikväll och såklart kolla paradise hotel kan inte missa det inte!, funderar på att gå in på kanal6 hemsida och läsa lite när dom bloggar, fått för mig att man kunde göra det.
Imorn blir det datakunskap, köra, svenska, styckning, springa, plugga och träffa älskling.
Torsdag blir det äntligen träffa LISA :D min älskade elisabeth det var länge sen nu. Vi ska simma eller springa, duktiga tjejer det där :D

/Josefine









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.