Gott Nytt År

Jag har inte skrivit på ett tag jag har inte haft tid, har umgåtts med mina underbara och älskade, förra helgen så var det ju BlackJack på juldagen på fredagen, sen lördagen var vi hos Ulven, sen Nyårsafton firade jag i Tobo, först middag hemma hos heidi och paketspel och allt! det var roligt! sedan gick några av oss till Robert, Lisa och jag blev kvar och firade nyår där det var skoj sen lite mindre skoj. men i helhet var mitt nyår kanon! :D Våran raket tårta var ju koooolast med. haha sen igår var älskling och jag hemma hos robert med han micke, alex och ulven och spelade tv spel. jag vann ju iaf en gång, sen på kvällen åkte vi skridskor i örbyhus det var kul! jag kan ju lite. ramla ju trotts allt bara tre gånger typ! haha spelade tilloch med ishockey. nej nu sitter jag med min bebis och väntar på att Lisa ska höra av sig men hon super ju jämt. så hon är bakfull och ligger och sover. hahah

Vad händer ikväll då ?

Mitt nyårslöfte var springa och motionera mera


NYÅR

NOVA-LEE

/Josefine









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.