Inge kul

Sen min blogg fucka ur tycker jag det inte är någe roligt att skriva längre, jag måste kontakta Sofie hon sa att hon kunde sånt här! Hur kan man sånt här? jag fattar ingenting av alla koder och skit ^^ Men det är ju jag, Jag ska iaf försöka fixa mig en header nu när jag väntar på mamma, sen skulle jag vilja att någon tog hand om min hund i några timmar tänkte köra till älvkarleby och bjuda min kära mamma på dragon gate! sådesa! Eller så ringde min bror precis så nu finns det hundvakt! haha nu ska jag skrapa min skrapbingo! vinna massor för Robin och jag ska åka utomlands och köpa oss en lägenhet sen lova jag han en miljon också! haha

/Josefine

hör av dig imorn då! jag har dig på msn iallafall :p

2010-01-31 - 23:30:45








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.