Spången

Ja vad ska man göra idag då ? Åkte hem från Robin, vi skulle ju gå spången och grilla och ha det allmänt mys, men jag hade ju inte påmind han och han verkade inte heller vilja så det blev inget! Kul. nej men så tog mig hem där jag har operera bort handtaget på min dörr och fixat fönstrena och nu ska mamma och jag kolla på min stora feta grekiska semester eller vad den heter :P Sen vet jag inte vad jag ska göra. Hoppas på att det är inte blir kallare imorn för då blir det spång vandring . hoppas jag. Lite besviken nu men jag är van.

Nej nu ska jag ta mig nått att trycka in i munnen sugen! sen film tajm, sen kila till affären.
Messa eller Ring. jag har tråkigt..

/Josefine









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.