Veterinären

Nu ska jag och Nova traska till mamma på affären så ska vi traska vidare till Exell (veterinären) så ska doggen besiktas och vaccineras (: det är bra sen kan man ju fråga om han kan ge henne nått lugnade med. sen ska jag till färghandeln och kolla om dom har någon färg! tänkte börja med rummet idag sen kommer lisa så då blir det förstärkning så kanske det blir skridsko åkning ikväll kl 22 blir det iaf Paradise Hotel det är så roligt dom är så pinsamma. nej nu ska jag leta reda på hunden och sluta lyssna på skum musik, Underställ och pannband är på. redo. det är ju svinkallt ute idag!

/Josefine









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.