mobillös

Nu har jag varit på vift i Tierp, körde självklart. så nu ska man öva som fan. så man får det där jäkla körkortet nån gång. oj vilka fula ord. jaja, hem till Lindii fick lite mat, så hon gjorde ju så min fina diet gick skit bra men tim sa att man fick fuska ibland, sådåsa. nej sen har vi fräst runt i hennes nya bil. lissbilen och busa som bara den, nu är man hemma igen helt tomt hemma och alla ska till ön ikväll jag vill med, men lite sent påkommet nu, ingen skjuts och ingen dricka. och har egentligen inte råd. och just ja, fanns inga laddare på lager så jag kommer förmodligen inte ha någon mobil när batteriet dör. men ingen som dör av det för det är endå ingen som hör av sig. haha
Nej nu ska jag chilla det är ju typ 30+ här inne och fundera vad Linda och jag ska ut på för äventyr imorn.









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.