bakfyllemat

alla vet ju att det bästa som finns är bakfyllemat, så imorse när jag gick upp var jag ut med nova, sen gjorde jag mig en god middag! haha

Köttbullar, bönor i tomatsås, grädde och sötsursås med bitar, till det tagliatelle, feta ost och majs, underbart!
Jag som inte ska äta så mkt pasta, men man måste ju få fuska när det är bakfylle mat,

Idag ska jag till Camilla som sagt och servera! kommer nog bli sjukt roligt och vädret ser ju ut att bli kanon. sen ska jag hem och mysa med min älskling, saknar hans närhet. Just nu är han i Strägnäs och tävlar, hoppas det går bra för han. jag håller tummarna!

Nej nu ska jag ringa bror och sedan gå ut i solen och leka med novis.











STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.