feeble pride

Har just varit till affären handlat lite sallad, måste alltid finns hemma, nu har jag tagit in tvätten det mesta iaf, resten hänger kvar ute, hur underbart är inte bara det, att tvätten kan hänga ute och torka på en timma, och inte ta hela dagen/natten, när man i sista stund behöver ett plagg. iaf, dricka lite cola och sätta sig ute i solen igen kanske, men en tidning eller bok kanske. men har nog ingen hemma. Älskling har iaf varit hemma en stund och sedan nu är han i sthlm på AC/DC lycko han, jag ska iaf skriva lite vilka tider jag inte vill jobba.
Se om jag får nån ordning på det hela och lämna imorn.











STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.