laught attack !

Hahahaha, roliagste midsommar på länge säger jag, var hemma hos Ricki och drack och spelade lite fotboll och åkte lite cab och hälsade på Heidis pappa med kompisar, sedan tillbaka och till mathuset för att Heidi och jag var hungriga och skulle äta en kebabtallrik men när den väl kom in, börja alla äckliga fyllon + tjockisar dansa så vi dissade dom och gick!
kom dit vi skulle var inge drag och älskling får alltid för sig att dra hem så tidigt så vi drog hem! och hemfärden var den roligaste på länge jag har inte skrattat så mkt som jag gjorde igår på bra länge! Jag höll på att tappa andan flera gånger sen vurpa vi och bilder och sånt finns på facebook sen kommer dom upp på bloggen imorn, för nu ska jag ut och laga cykeln sen ska jag och mamma ta oss till skärplinge för att lämna av mig hos brudarna så ska vi latcha lite innan Lövsta ikväll! kanoners.









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.