Lisa

Gud vad dålig jag är på att bloggen, men hörni det är sommarlov och det är varmt ute och lägenheten behövs städas, och jag har lite annat för mig, det är ändå ingen som läser nu. haha.
Iaf idag kommer Lisa fisa hit, det var länge sen jag lekte med henne så får se vad vi hittar på, det blir kyckling och blugur med currysås till middag iaf och det vet jag uppskattas, igår vart det en liten kryssning på dagen och jag skojar inte bussresan var lika lång som kryssningen det är fan sjukt men trevligt hade vi iaf. jag fick en parfym av älsklingen min som luktar mums, gullig han så köpte vi lite annat till oss och mamma,



Nu ska jag skura en snabbis sen möta lisfisa!









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.