Sol

Idag har jag inte gjort mkt nytta, jag har bjudit störste bror och hans tjej på kaffe och fika, sen har jag varit till affären och handla lite små saker och livostin nässpray mot pollenallergi som i övrigt var skit dyrt tyckte jag. sen tog jag mig en solning ute och läste lite recept och drinkboken. nyss gjorde jag mig en sallad och åt lite, mums.
Sen ska jag laga lite mat tills älskling kommer hem sen blir det barnvakt.
Nu har jag ringt till lövsta med, och jag tror inte dom kommer höra av sig nåmera men man kan ju hoppas.



vad gott :)

2010-06-01 - 15:38:10

Vad är det för sallad? :)

2010-06-01 - 15:48:55








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.