100305 ~3

Nu börjar jag hänga med i film världen nu vill jag bara se avatar och paranormal activity (: Jag tyckte iaf att bröllopsfotografen var bra :) trotts att man inte vet hur det gick. :P
Nu är det ju nica väder och då lånar jag ut hunden till Carro vad dum jag är (: men men då hinner jag duscha och fixa iordning mig utan att behöva springa ut emellan och tänka på vad hon gnagar på nu :P haha , så snart kommer Carro och snor nova då tar jag mig en tripp in i duschen sedan ska jag nog locka håret (:



Det är suuuper snälllt att du lånar ut henne till mig :D

2010-03-05 - 13:02:07








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.