100305

Godmorgon! Jag är uppe med tuppen och sitter och dricker chai latte, kul att det är typ -17 grader ute! Antingen blåser det som fan, snöar eller är svinkallt, det kan aldrig bara vara milt och lungt eller typ sol och all skit snö smälta nu är jag less på den, men jag känner mig otroligt pigg idag iaf.
Idag ska jag bara kolla på film nu på morgonkvisten eller ut med byrackan med nu när hon ätit klart, sen blir det kolla klart på filmen som jag börja med igår, och ett plus till luftslottet som sprängdes! Den var verkligen en HISS den var bra! Mer såna filmer, tack! Sverige är rätt bra på att göra film.
Fredag idag med, så får se vad som händer kanske lugnt eftersom det blir fira woll imorn (:









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.