100309 ~4

Vissa dagar känner man sig bara så ensam, jag känner mig otroligt ensam, jag saknar josefine,lindii,lisa,heidi,alexandra tilloch med tiderna med matilda,camilla och madde, jag saknar att alltid vara fullbokad det är mer jag än att ha massa tid över,
Behöver bara höra att jag är en bra kompis, " jag älskar dig " och såna små söta ord ibland, det känns som jag glömmer bort att såna ord finns :/ nu är jag lite väl deppig, men ibland måste man vara det.

Jag behöver lite hjälp! :
Vad ska jag ha på mig imorn när jag rider så jag inte fryser, svättar, eller får skavsår, har hört lite otäcka historier idag. :P så tänkte typ gummistövlar, leggins, tröja och nån jacka som får lukta häst :P

Nej nu ska jag faktis säga det sista och krypa ner i sängen bredvid lilltilda. Godnatt.

I miss u but u don't miss me :(

2010-03-10 - 19:05:09








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.