100314

Jadu vad ska man säga! S och jag var party iaf! Det var helt okej kväll igår :) började hemma hos J med tjejerna kollade på melodifestivalen, och Anna vann det var bra tyckte jag! Sen runt elva,tolv traska vi över till KW var där, Säger bara tur att S och jag var på bra humör iaf, för annars hade kvällen sluta illa, men det vart iaf, garderob, solstol, toalett, solarium och annat kul (: sen blev det hemfärd för min del, tröck i mig mat när jag kom hem och kände imorse att det kunde inte ha varit bra, ställde mig på vågen, klick! jag har gått ner 3 kilo :D
Nu sitter jag och väntar på att mitt ägg ska koka klart, dricker egen pressad apelsin juice , mums.











STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.