100322 ~3

Idag har det varit APU, Jag och Elin förväntade oss det värsta på tåget in till saluhallen, och allt det där, efter man har varit på gillet kan man ta allt nästan, så vi trodde det skulle vara lika skit där vi är nu, men vi kom dit och det är underbart! Jag älskar min apu redan efter en dag, hoppas det fortsätter så här. kommer till och med hem fyra, slutar alltså tre, men åker jag med Tim så kommer jag hem fem, men å andra sidan vad gör det att strosa runt i stan, fika och foto lite, Gör inte mig någonting. När jag kom hem åt jag lite dillstuvad potatis, isterband och majs från igår, det är mums. Just ja, Elin fick ett par grymma köksbyxor i rätt storlek för henne. hahaha












STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.