100327

Oj igår vart det inte som planerat. det vart lite impuls grejer, skulle åka med tåget hem själv så mötte jag alexandra så sa hon att hon hade köpt biljett till Björn Rosenström på Kalas på kvällen, så då ville jag med så vi hoppade av tåget innan vi hann börja åka, haha så köpte en biljett till det sen åkte vi hem och fixade oss lite och grejer mamma fick hem Tims gamla bärbara så fick lära henne lite så fick inte mkt tid över själv att sitta vid datorn! Sen bar vi oss in till Uppsala åt lite cheese burgare och sedan till kalas, där vart det lite dans, toahäng, Björre och VIP rummet med fisher shots. Sen tog jag tåget hem tjugo över ett lite tidigt men var helt slut efter veckan på praktiken, men jag var nöjd, sen mår man som man förtjänar idag, Idag vet jag dock inte vad man ska hitta på. Ska umgås med min älskling nu iaf!

Vad roligt :D impuls är bäst!

2010-03-27 - 16:35:36








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.