Chai latte

Nu har jag gjort mig en Chai latte det blev väl bra, har aldrig smakat det tidigare så får smaka det på café nästa gång och se skillnaden så jag vet vad jag ska blanda i mer av (:
Hyrde som sagt bröllopsfotografen och så hyrde jag The taking of pelham 123 så får se om det är nått att titta på som sagt jag är sjuk så då får man lata sig Nova håller på riva hela huset som vanligt, nej nu blir det film tajm!


Min fina Chai latte och min dessert bok av Jan Hedh som jag köpte på bokrea för några dagar sen, han är grym på det han gör säger jag bara ! Blir lite dåliga bilder nu för tiden då min kamera är borta och min nya väntas komma nästa vecka :P

/ Josefine









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.