hemma

Hemma idag igen imorse mådde jag som en slaktad gris igen! knapra i mig pencilin och ipren så nu mår jag bättre! Bara det att jag har feta blåsorna i munnen kan man känner sig fulare eller! men iaf, Idag blir det en promenad med Nova, lovade henne det igår men det blåser ju så jävligt, sen blir det barnvakt ikväll det är ju bara några meter hemmifrån och ska typ bara sova där så det orkar jag nog :)
Jag vill ha frukost men ändå inte jag vill bara ha massa god mat hela tiden,
och min kamera.
Nu har det varit tyst alldeles för länge så nu ska jag kila och kolla vad nova gör! Förresten jag är hemma :P

/ Josefine









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.