Inte långt kvar

Nej precis det är inte långt kvar nu, och jag är hel spänd, men iaf.
Lördags: Kollade Enduro, och älskling kom 2:a, duktig han! Stolt. haha sen, Spelade fotboll och drack i Tobo med lite folk, det var härligt kändes att sommaren har kommit, äntligen. Hem rätt tidigt men jag mådde inte så bra, det bara slog till, vart lite mkt.
Söndags: Vaknade hemma, åkte hem till älskling hitta en gammal kista, liten en som vi vill spara pengar i. Men den är låst och vi får inte upp den, så måste ordna det, fanns massa roligt där uppe på boden, ja gillar gamla saker. Sen kom Jorreh så åkte vi tre och fiska, och gissa vem som drar upp stor gäddan först då? - Jo jag!  bra gjort säger jag fast jag skrek mamma när jag hade den på kroken!

Idag blir det skolan nu, varmkök sen ska jag åka hem och leka med min hund i det underbara väder som det ser ut att vi får. kanske grilla eller leka med någon som är sugen, får kolla läget. haha









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.