Regn

Visst visste man att det skulle komma regn men man hade ju hoppats på att det inte skulle komma, det var ju så varmt och skönt, jag har iaf varit och solat nu och handla till maria, senare blir det duschen och göra mig iordning.
Ska skriva mig ett CV eller brev iaf sen när mamma kommer hem, just nu vill jag åka utomlands. och bara leva livet och vinna massa pengar, Pengar gör visst en lycklig!
Lite bilder från sista april och helgen!

Morgonen på sista, hääärlig bild.

Posarn Lindii

Karolina

Ewe och Lindii

Förfest hos Dahlberg innan Möbeln

Robin och Robin

De va mig en charmig bild du hittat på mig Josefinis ;)

2010-05-05 - 17:19:09








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.