sommarkänslor

Okej Valborg vart inte som tänkt men helt okej. det där med stan är ändå bara överskattat och möbeln var ju nja, men förfesten var ju rolig iaf, åkte hem med robins pappa, eller hela familjen men han som körde hann se vildsvin med! Andra gången nu, hahah bondflickan.
Iaf, lördagen vart det lugnt med lite bangång och sånt, idag har det stått fotograf eller snarare så har jag filmat enduroåkning i groda och grillning av korv, sen har det bara chillats! Sitter i Daniels lägenhet nu ska sova här inatt, för orkar inte kånka hem täcke och kuddar så min käre bror skulle köra det åt mig imorn!

Så less, blir aldrig bra, inget blir som det står i huvudet, alltid missförstånd och oklarheter, men nu skiter jag i det här orkar inte anstränga mig mer eftersom det bara blir fel iaf. så nu kör jag mitt eget race.
Jossan och jag har iaf planerat sommaren med balkongmys och vindrickning och skoj på fredag! Sen på söndag blir det studentkryssning med söta brudar! synd bara att jag inte har pengar till det har inte ett öre men kan inte skita i det heller för jag har ju betalt den där jävla resan!
Nej man kanske ska färga håret svart igen och sätta i löshår, jag ser ju grotesk ut med halvlångt hår, jag vill bli slim men pallar inte träna, så nu blir det chips!

Hohahhiaho

Sova själv, i lägenheten, LÄSKIGT!


i miss you my man

jag saknar dig meee hjärtat!

2010-05-03 - 10:42:29

Josefajn! Vad äre för lgh du nsackar om? Flyttat ihop med Robin eller vadå? :p

2010-05-03 - 12:54:44








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.