Surt

Lekt med Sandra och hennes hund Ronja idag, Noviis var nöjd, haha åt lite god mat med, remouladsåsen som vi gjorde själva i skolan med. bra god.
Sen har jag inte gjort mkt mer, fick springa in nu när jag var ut med mamma och Ingela. för myggorna älskar mig, och äter sönder mig och jag vill inte vara rödprickig!

Less, nu tar fan alla körkort och jag kommer aldrig få ett körkort, inte för att jag kämpar direkt, men det går ju inte. behöver ett jobb och en bil som man kan övningsköra i med, eftersom "våran" bil har helt plötsligt blivit "tims" bil. för vi får typ aldrig se den, men men.

Nu längtar jag till på Söndag iaf!









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.