Teori

Haha, bästa idag
- ligga ligga ligga.

Nej idag har jag varit i varmkök med Vera och Sandra det har gått bra fast vi har varit lite lata, för det fanns typ ingenting att göra men skönt det med, nu sitter jag i lägenheten och bara tar det lugnt ska göra lite teoriprov nu tror jag också! om jag lyckas vara så duktig. iaf ska göra klart några till imorn iaf. har jag fått i uppgift jag vill ha sommarjobb med eller extra jobb men jag vågar inte ringa, fast jag vet att jag nästan säkert får jobbet, vafan jag har jobbat där förr och jag var bra! Hade bara lite mkt i skolan som behövdes fixas så sade upp mig, men det har jag inte nu kan jag ju säga med stora bokstäver, vi gör inget vettigt i skolan! men men sen blir det barnvakt skriver mer sen.

sv: hehe ok. vart är han då? :)

2010-05-03 - 16:44:56








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.