tråkigt

Nu har jag tråkigt har försökt sova en stund men nova har hållt mig vaken sen kom älskling och ville ha mat, så snäll som man är så gjorde jag mat, till han mig och mamma, nu dissar han mig och ligger och sover på soffan som en tjockis, trött som han alltid är.
Så jag ska väl packa, lär man ha bag eller om jag ska få med mig allting? Jag är lite på bättringsvägen jag vill vara frisk imorn, nu känner jag mig inte ens taggad men jag är det. hmm skum tjej det där.
Nej nu ska jag packa och sedan duscha och fixa och kila över till lägenheten och hämta lite grejer!

If you don´t care i don´t care and i can promise that









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.