101115

Godmorgon! Jag gör inte särskilt mkt så har inte så mkt att skriva. Här ute på landet kan man inte göra så mkt roligt.
Idag ska jag koppla en router så jag kan ha trådlöst internet, men jag fattar i stort sätt ingenting. Trodde det var så lätt att man bara skulle sätta i sladdarna och koppla den till modemet men icke sa nicke.
Sen ska jag duscha och kamma hunden för att se att det inte gömmer sig några små löss kvar på na. Sen får jag väl städa också. Fullt upp idag, kanske drar en solning med.
Min franska manikyr jag gjorde på mig själv också. syns kanske inte så bra men det var okej. för att vara så darrhänt som jag är. Idag ska jag prova på någon nytt.




fin mob! e de en sån som man måste pilla på

2010-11-16 - 22:10:51








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.