Bada bastu

Nu har man fått i sig lite mat med, mätt som en gris, och snart ska man ner på innebandy och sedan blir det barnvakt igen. Träffa R igen men han sitter som vanligt i telefon med nico haha så jag passar på att sitta här, har inte träffa han sen i lördags.
Just ja Karolina, Vi har tydligen visat tuttarna i bastun hemma hos Roy? haha vart var jag då?

Och nej vi har inte visat tuttarna i bastun. Hahah you wish

vadå, haha vi var väl inte så fulla? ;) men bra kul, de lär vi göra om snygging!

2010-11-15 - 21:44:07

Vad jag vet höll jag tuttarna själv för mig själv hela kvällen, haha myttarn.

2010-11-15 - 22:30:22








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.