Bögfilm

Sitter hemma hos Heidi med henne och Karolina, vi har lite mys efter att ha gått från station i några kilometer var man ganska frussen så det var skönt att komma hit, vi har försökt oss på lite matlagning men det gick som det gick, nu ligger dom och kollar på bögfilmen som jag inte kan stava till eller vill stava till, Uscha. Men jag ska väl trycka ner mig där emellan för jag börjar bli trött. Just ja, jag har handla julklappar idag, och en bh, nagellack så klart, kajalpennvässare, kam och nypor till mig själv. Duktig tjej. måste ju ha pengar till ålands trippen på fredag om det blir någon. nu är dom väldigt tysta här så jag ska störa dom.









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.