Dag 5 vad är kärlek

Vad är kärlek?
För mig är kärlek när man känner inom sig att man blir varm när man ser en person, när man inte kan sluta prata med den/ om den, när man alltid har nått man kan prata om, när man inte ledsen på ens pussar eller kramar. När det pirrar lite extra i magen när man ser personen. När man kan berätta allt för personen, och personen i sig inte behöver vara någon annan, någon man kan vara sig själv i. Det kan även vara mellan syskon, familjen en kompis eller en partner, kärlek det är ett starkt ord för mig.
Jag vet inte riktigt mer vad jag ska säga, det finns så mkt men känns som man bara säger allt om och om igen. Kärlekt är starkt och varmt.

 









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.