Dag 7 min bästa vän

Jag har ingen bästa vän direkt vad jag vet, det är inte längre : Hej ska vi bli bästa vänner? haha men jag har några nämre kompisar som känner mig väl och som jag håller hårt. Och dom vet vilka dom är. Jag skulle kunna lägga ut bilder men orkar inte jag vill ha en bild på allihopa tsm. men det har jag inte.

åh så glad jag blir! på fredag ska vi ha riktigt jävla kul, puss på dig gulltuss :)

2010-11-24 - 17:39:58

Nu e ja bara 15-16 röster ifrån en finalplats ;)



http://mythos-beach.apollo.se/hXhRM



Rösta gärna så blir ja superdupergla :D



Kram<3

2010-11-24 - 17:52:08
Ida

haft en fin dag? :)

2010-11-24 - 19:51:54








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.