förbaskat ont

Barnvakt igen! Där av inga bilder, lite tråkigt jag vet, men vad ska man göra. Sitter just nu och kollar på barnprogram och spelar töntigt spel på facebook. Känner mig som liten igen. Haha aldrig fel.
Just ja. idag eller för ett litet tag sen när jag åt min goda mat som jag gjorde så var potatisgratängen typ super mega varm som jag fick en brännblåsa i munnen som gick sönder direkt och var jätte äckligt och gjorde jätte ont sen lossna nyss skinnet. Uscha.
Därför ska man bara äta kall mat!



fick du hela stora flarran eller en test?

2010-11-02 - 23:31:21

Dagens bloggvinnare ligger uppe ! in och kolla om du vann :) Glöm inte delta i tävlingen om tandblekning :

2010-11-03 - 09:22:52








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.