insideout

God förmiddag eller nå, Jag har tvätta en maskin, det är sjukt hur mkt kläder man har, men aldrig nått man vill använda, varit hos mamma och sen till tierp och handla lite, och nu tillbaka hos mamma igen. Hon sitter och pratar med min äldste bror som ska läggas in idag, jag vet inte så mkt mer, så ska fråga lite sen. Och kanske återkommer med lite information sen. Idag ska jag tvätta, laga mat och sedan vara barnvakt.
Imorn förmiddag åker jag till min barndomskompis som jag inte träffat på många år!


Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2012-01-30 - 11:44:15








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.