Jag är på god väg

Klart man vill åka till Paris, men ibland orkar jag bara inte, Även fast jag inte gör någonting när jag är hemma och blir deprimerad så orkar jag bara inte skolan. Känner att det är en plåga och absolut nu när jag är där själv och alla andra på praktik, men jag var inte reda för en fyra veckors praktik i mitt tillstånd, men morgondagen ska jag blir masserad, rensa lite tankar på samma gång med oljorna som Lotta gör. Hon gör ett fantastiskt jobb den kvinnan.

Nog om det där nu har jag duscha nova och hon hoppa runt som en galning och springer i hela huset som hon alltid gör efter dusch, sen deckar hon. Haha gullig hund det där. Nu ska jag försöka mig på tv:n och dricka lite te som frukost.



<3

2010-11-16 - 13:36:18








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.