Presentera mig själv

Okej, mitt namn var Josefin Gadle Alm men nu är det Josefine Gadle jag föddes 1991-11-07 på Karolinska sjukhuset i sthlm och bodde mina första två år där. Sen flyttade vi till Örbyhus, hur det gick till vet jag inte. Iaf jag har bott hela mitt liv med min mamma, och två bröder. Ingen pappa har existera efter flytten från Sthlm.
Jag var ganska mobbad när jag var liten och hade tre kompisar som jag umgicks med jämt.
När jag kom upp i klasserna så flyttade min bästa kompis Cecilia och jag fick klara mig själv. Jag är väldigt blyg och en ensam tjej, men när jag kom upp i högstadiet släppte jag allt och det slutade bra. Slutade nian i tårar i örbyhus skolan och började sedan på GUC i Uppsala, där det blev lite trassel och kaos i mitt liv, jag kände att jag behövde vara närmre mina kompisar som jag lärt känna i slutet på nian. Så bytte till Handels i Tierp. Men där gick det inte som tänkte och jag sjönk in i mitt blyga ensamma skal igen. Därefter slutade jag handels och började jobba på ett Café och ICA i örbyhus typ hela dagarna varje dag.

Sedan kom jag tillbaka till skolan med 92:orna och började i Hotell och restaurang programmet och där trivs jag fast det är lite krångel med min frånvaro hit och dit.

Även för tre år sen som det var ju jag började högbergs i samma vända så blev jag tsm med min nuvarande pojkvän R. Nu bor jag i en lägenhet i Örbyhus med min sambo R och min hund Nova, blandrasen Sibirian Husky, border collie, schäfer och stövare. ett riktigt monster.

Jag vet inte riktigt med vad jag ska hitta på. Jag har ett par underbara vänner med och jag har fortfarande kontakt med min dåvarande bästis, vi har varit kompisar i 14 år nu!. ganska coolt faktist.
Min pappa tog kontakt med mig för kanske två år sen och förra sommaren så träffade jag han för första gången jag skriver lite med han ibland men jag träffar han inte.

 









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.