to many problems just forget them

Härligt var det att träna, testade springa på spring bandet, men inte riktigt bra i bena för det gjorde ganska ont så skippade det och träna mage, armar och bröst istället. Väntade på tåget i en timme i det underbara väder, hade köpt en sallad, men glömt gaffel så jag var less och kan säga att jag åt salladen med fingrarna.
Nu har jag sovit ungefär till halv fem när älskligen väckte mig, nu ätit och sitter med en varm mask för ansiktet riktigt skönt och man blir riktigt len med. Så nu ska jag hoppa i duschen och sen ge mig ut på vägarna och hämta ut lite paket!



ohh vad bra :D

hur e de annars da ?

2010-11-03 - 20:20:46

Very impressed!

2010-12-21 - 07:18:35








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.